Regulamin

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ ORAZ ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY PRZY WYKORZYSTANIU ŚRODKÓW POROZUMIEWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.korexradom.pl jest własnością firmy: 

KOREX INTERNATIONAL sp. z o. o. z siedzibą w Radomiu 26-600 przy ulicy Staromiejskiej 10A, NIP 948-261-36-96

1.Sklep internetowy www.korexradom.pl umożliwia dokonywanie zakupów poprzez sieć internetową zgodnie z niniejszym regulaminem.

2. Klientem serwisu www.korexradom.pl może być pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca. Klient może wybrać czy rejestrować się jako klient sklepu lub też nie. Te osoby, które zarejestrują się w bazie danych sklepu jako Klienci będą posiadać unikatowy login i hasło. Klient oświadcza jednocześnie, że wpisane przez niego dane są kompletne oraz zgodne ze stanem faktycznym. Poprawne wypełnienie formularza rejestrowego powoduje uaktywnienie konta użytkownika. Konto użytkownika jest własnością Sklepu i może zostać usunięte bez podawania przyczyn.

3. Klient wysyłając do sklepu internetowego www.korexradom.pl zamówienie poprzez prawidłowe wypełnienie formularza, oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do jego przestrzegania. W przypadku niedotrzymania postanowień Regulaminu Sprzedający jest uprawniony do unieważnienia złożonego zamówienia.

4. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych DZ.U.Nr 133 poz. 833. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, korekty oraz żądania ich usunięcia.

 5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania czy też wycofania towaru z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w każdym momencie bądź wprowadzania w nich zmian.

6. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji, w przypadkach budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy regulamin. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji.

7. Wygląd towarów oferowanych w sklepie może nieznacznie różnić się od prezentowanych na zdjęciach. Nie zawsze na zdjęciu udaje się w 100 % odwzorować rzeczywisty wygląd przedmiotu. Zespół sklepu dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. W każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez Klienta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (warunki zwrotu w punkcie V Regulaminu).

8. Zdjęcia wykorzystywane w sklepie internetowym www.korexradom.pl są własnością firmy KOREX  i nie mogą być kopiowane i wykorzystywane do celów komercyjnych bez uprzedniej zgody uzyskanej od ich właścicieli.

 II. ZAMÓWIENIA

 1. Zamówienia poprzez stronę internetową www.korexradom.pl  można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

2. Zamówienie konstruowane jest na zasadzie wypełniania koszyka. Umieszczenie towaru w koszyku nie jest równoznaczne z jego zakupem.

3. Warunkiem przeprowadzenia transakcji sprzedaży jest poprawne wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia na stronie www.korexradom.pl wybór formy płatności, zapoznanie się z regulaminem i jego akceptacją oraz przesłanie zamówienia. Klient zobowiązany jest do podania w formularzu zamówienia swoich danych, numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

 4. Po dokonaniu zakupów Kupujący otrzymuje drogą e-mailową "Potwierdzenie Złożenia Zamówienia" które zawierać będzie numer zamówienia, dane zamawiającego, adres do wysyłki oraz nazwę i cenę zamawianego przedmiotu wraz z kosztami wysyłki. Przyjęcie przez Sklep każdego złożonego zamówienia jest potwierdzane drogą e-mailową.

 5. Sklep zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub częściowo wypełnionych formularzy zamówienia.

6. Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub je wycofać do czasu, gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.

7. Zamówienia w Sklepie są realizowane wyłącznie na terenie Polski ale jest możliwość wysyłki zagranicę w tym celu prosimy o kontakt email lub telefoniczny w celu ustalenia kosztów wysyłki.

8. Wszystkie oferowane przez firmę produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad, zostały legalnie wprowadzone na polski rynek posiadają wszystkie wymagane certyfikaty.

9. Ceny wszystkich produktów prezentowanych w ofercie sklepu są cenami brutto.

10. Wiążąca dla stron transakcji jest cena produktu aktualna i widoczna na stronach sklepu w chwili składania zamówienia.

11. Ceny produktów oferowanych w sklepie nie zawierają kosztów dostawy.

12. W przypadku pojawienia się okoliczności niezależnych od sklepu, zastrzega on sobie prawo do realizacji niepełnych zamówień, bądź przedłużenia czasu realizacji. Informacje o brakach, bądź wydłużonym czasie realizacji, będą przekazywane klientowi tak szybko jak to tylko możliwe. Klient w takim przypadku zostanie poinformowany o możliwościach alternatywnych zamówień, wydłużeniu czasu dostawy, możliwości zakupu innego podobnego produktu lub w podobnej cenie, możliwości uzyskania rekompensaty w postaci upustu, którego wielkość zostanie uzgodniona przez obie strony. Klient będzie mógł również odstąpić od umowy.

14. Cena produktu, który w chwili zamówienia jest niedostępny może ulec zmianie.

15. Klient składając zamówienie jednocześnie potwierdza, iż zapoznał się z treścią regulaminu sklepu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.

III. PŁATNOŚCI:

1. Sklep Internetowy KOREX proponuje następujące formy płatności:

Przelew na konto bankowe

KOREX INTERNATIONAL , ul.Staromiejska 10a, 26-600 Radom

Po wybraniu formy płatności (przelew),otrzymacie w mailu dane do przelewu lub, jeśli będzie konieczność, prześlemy Państwu e-mailem fakturę proforma z numerem konta. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.


Płatność za pobraniem (należność pobiera kurier)  dotyczy zamówień do wartości 5.000 zł brutto. W uzasadnionych przypadkach dotyczących np. zamówienia o bardzo dużej wartości na zamówienie może być wymagana przedpłata.

Płatność przy odbiorze towaru w naszym sklepie. Zakupiony towar można odbierać osobiście w Radomiu przy ulicy Staromiejska 10a od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 16. O odbiorze osobistym należy poinformować Sprzedającego w dniu zakupu.

2. Momentem rozpoczęcia realizacji zamówienia w przypadku zapłaty przelewem jest dzień wpływu środków na konto bankowe. Przy zamówieniach za pobraniem  realizacja w tym samym dniu lub maksymalnie dzień po złożeniu zamówienia.

3. Do każdego zakupionego towaru będzie dołączony paragon lub Faktura VAT. Kupujący w formularzu zamówienia powinien zaznaczyć odpowiednią opcję jaki to ma być dokument.

 4. W przypadku opłaty za pobraniem, dane płatnika muszą być identyczne z danymi odbiorcy.

 5. Zamówienia z wybraną płatnością w formie przelew bankowy, z których wpływ środków nie zostanie odnotowany w ciągu 7 dni roboczych zostają automatycznie anulowane.

 6. W przypadku nie odebrania przesyłki pobraniowej z winy Kupującego Sklep obciąży Klienta kosztami wysyłki tego zamówienia oraz kosztami zwrotu paczki do Sklepu.

 7. W związku z wejściem w życie z dniem 1.01.2020 r. ustawy o zmianie VAT, jeśli    dokonujecie Państwo zakupu na firmę i chcecie otrzymać fakturę prosimy o podanie  numeru NIP od razu w momencie zakupu. W innym przypadku wystawimy paragon,  do którego już potem nie będzie możliwości wystawienia faktury.

Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl


Sklep obsługuje płatność kartami:
-        Visa
-        Visa Electron
-        MasterCard
-        MasterCard Electronic
-        Maestro

 

 

 

IV. DOSTAWA

 

1. Zakupiony towar dostarczamy na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub innej zgodnie z podaną na stronie sklepu taryfą opłat. Kupujący ma do wyboru dwa sposoby realizacji wysyłki:

Przesyłka Kurierska:

po wcześniejszej wpłacie na konto:  od 24,50 zł - 31,50 zł

pobraniowa (płatne kurierowi przy odbiorze) :  od 32,50 zł - 39,50 zł

przesyłka ekspresowa pobraniowa-  od 52,00 zł

(zamówienia złożone max do godziny 12.00 wysyłane są tego samego dnia)

Kurier przelew 7-14 dni wyłącznie dla instytucji budżetowych - 23,00 zł

 

Paczkomat 

  17,00 zł

 

 

Odbiór osobisty w Sklepie w Radomiu:  0,00 zł

 

!!DARMOWA DOSTAWA!!

Firma kurierska od 3200 zł brutto

Paczkomaty InPost  od 2500zł  brutto

 

2. Zakupiony towar będzie dostarczony pod adres wskazany na formularzu zamówienia. Klient zobowiązany jest do informowania sklepu o wszelkich zmianach mających wpływ na realizację umowy, w szczególności o zmianach danych teleadresowych koniecznych do doręczenia przesyłek, a także o zmianach kontaktowego adresu e-mail i numeru telefonu pod rygorem skutków doręczenia pism lub wiadomości e-mail wysyłanych na adresy nie zaktualizowane.

 

WAŻNE

3. Podanie nam swojego aktualnego i poprawnego numeru telefonu bardzo pomoże w komunikacji pomiędzy kurierem a klientem.

4. Zakupiony towar dostarczamy na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS zgodnie z podaną taryfą opłat. Kupujący ma do wyboru następujące sposoby realizacji wysyłki:

- przesyłka kurierska płatna z góry na konto - wysyłka na drugi dzień od zaksięgowania wpłaty na koncie

- przesyłka kurierska pobraniowa wysyłka tego samego dnia lub następnego dnia po zakupie

- odbiór osobisty w Sklepie w Radomiu.

5. W związku z ubezpieczeniem przesyłek bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera KONIECZNIE W DNIU JEJ DOSTARCZENIA. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o spisanie protokołu szkody, na którym należy zaznaczyć w jaki sposób była zapakowana paczka (naklejki uwaga szkło, góra, dwa kartony, przekładki tekturowe, lub folia bąbelkowa) na podstawie którego będziemy dochodzić odszkodowania od spedytora .

6. Paczkę prosimy odebrać,  zrobić zdjęcia uszkodzonych elementów i wraz z protokołem szkody przesłać nam NIEZWŁOCZNIE na maila sklep@korexradom.pl , na tej podstawie zostaną Państwu dosłane wszystkie te elementy, które uległy uszkodzeniu.

7. Jeżeli kurier z jakichkolwiek przyczyn nie wyrazi zgody na jej sprawdzenie, bądź nie będzie chciał czekać, aż jej zawartość zostanie sprawdzona, bardzo prosimy o spisanie jego nazwiska i numeru oraz poinformowanie nas o tym fakcie.

W PRZYPADKU NIE ZASTOSOWANIA SIĘ DO POWYŻSZYCH ZASAD REKLAMACJE BĘDĄ UWZGLĘDNIONE LECZ KOSZT NOWYCH ELEMENTÓW ORAZ KOSZT WYSYŁKI LEŻY PO STRONIE KUPUJĄCEGO.

 

8. Z chwilą pokwitowania odbioru towaru, na kupującego przechodzi prawo własności, oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

9. Termin realizacji dostawy wynosi do 2 dni roboczych. Firma KOREX zastrzega sobie zmianę terminu dostawy z przyczyn od nas niezależnych. W przypadku, gdy Klient zamawia towary, które kompletuje w różnym czasie, okres realizacji zamówienia wydłuża się do czasu otrzymania ostatniego zamówienia na dany produkt.

10. W przypadku odmowy odbioru przesyłki za pobraniem, bez wcześniejszej rezygnacji, koszty dostawy i odesłania ponosi klient. W przypadku nie odebrania towaru np. z paczkomatu lub oddziału GLS, klient ponosi koszt odesłania towaru z powrotem do nadawcy w wysokości podwójnej do pierwotnego kosztu wysłania.W przypadku magazynowania towaru powyżej 2 dni na magazynie GLS, klient zostanie obciążony opłata  5 zł za każdy dzień.

 

11. Wszystkie przesyłki są starannie pakowane oraz ubezpieczone od uszkodzenia i zaginięcia.

 

12. Zakupiony towar można odbierać osobiście w Radomiu przy ulicy Staromiejska 10A od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 17. O odbiorze osobistym należy poinformować Sprzedającego w dniu zakupu.

 

13. W przypadku wybrania jako forma dostawy Paczkomatu Inpost wszystkie paczki zamówione do automatów czekają na odbiór przez 48 h. Bez wcześniejszego przedłużenia, nie ma możliwości odebrania przesyłki po upływie wspomnianego terminu – po tym czasie wszystkie nieodebrane przesyłki są odsyłane do Oddziału InPost i następnie zwracane bezpośrednio do Nadawcy. Koszt zwrotu nieodebranej paczki pokrywa kupujący, który wynosi pierwotność wpłaconej kwoty za przesyłkę.

 

 

 V. ZWROTY

 1. Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2002 roku z towaru zamówionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towar zostanie przyjęty wyłącznie wtedy, gdy Klient odeśle go w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną zawartością, a sam produkt nie będzie uszkodzony oraz nie będzie nosił śladów używania.

2. W przypadku klienta niezarejestrowanego do zwracanej przesyłki należy dołączyć oryginał oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (pobierz plik). Do oświadczenia należy dołączyć oryginał dokumentu zakupu (paragon lub faktura). W przypadku nie dołączenia dokumentu procedura zwrotu może się wydłużyć. Klient powinien podać również dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być przelane pieniądze.

Klienci zarejestrowani na naszej stronie maja możliwość zgłoszenia zwrotu internetowo, nie jest wymagane wtedy dołączanie do paczki oświadczenia o odstąpieniu do umowy.

3. Jeśli do zakupionego towaru dodawane były gratisy, to Kupujący musi je zwrócić wraz z zakupionym towarem.

4. Sklep gwarantuje zwrot wartości produktu.

5. Zwrot pieniędzy nastąpi przelewem na konto w ciągu 10 dni roboczych.

6. Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy.

7. Zwrot towaru odbywa się tylko i wyłącznie na koszt klienta.

8. Klient zobowiązuje się do zabezpieczenia towaru przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu.

9. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych za pobraniem.

10. W razie płatności kartą, zwrot następuje na rachunek karty, którą płatność została dokonana.

 

 

 VI. GWARANCJE I REKLAMACJE

1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

2. Odpowiedzialność za szkody wynikłe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancyjnych udzielonych przez producenta lub dystrybutora danego towaru.

3. Przeznaczenie produktów jest wyłącznie określone w ich instrukcji obsługi, sklep nie będzie w żadnym wypadku odpowiadał wobec jakichkolwiek osób z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych poniesionych z powodu nieprawidłowego użytkowania oferowanych przez nas towarów.

4. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu lub na dołączonych do towaru kartach gwarancyjnych. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Jeżeli w pudełku nie znajdą Państwo karty gwarancyjnej, jej funkcję pełni, według prawa, dowód zakupu,  paragon lub faktura VAT.

5. W przypadku, gdy została stwierdzona niezgodność towaru z umową Kupujący ma prawo zwrócić towar. Kupujący zobowiązany jest w tym celu niezwłocznie poinformować sprzedawcę załączając szczegółowy opis niezgodności towaru z umową. Kupujący ma prawo zawiadomić sprzedawcę o niezgodności towaru z umową w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki. Później jego prawo wygasa.

6. Wszelkie reklamacje dotyczące pomyłkowo dokonanych transakcji wynikających z nieznajomości bądź nieprzestrzegania regulaminu nie będą rozpatrywane.

7. Kupujący wszelkie reklamacje obejmujące wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze pod warunkiem przestrzegania przez niego prawidłowych zasad użytkowania towaru określonych w karcie gwarancyjnej oraz instrukcji montażu i użytkowania składa na drodze pisemnej, na druku reklamacyjnym (pobierz plik). Jeśli reklamacja dotyczy towaru który podczas transportu uległ uszkodzeniu konieczne jest spisanie protokołu szkody z kurierem (patrz sposób postępowania opisany w punkcie  IV  podpunkt 3 Regulaminu) Reklamacje mogą być składane drogą e-mailową na adres biuro@korexradom.pl lub drogą pocztową (list polecony) przesłany na adres: KOREX INTRERNATIONAL , ul. Staromiejska 10a, 26-600 Radom

8. Zwracany towar powinien mieć oryginalne opakowanie, zawierać wszystkie elementy. Do towaru należy dołączyć dowód sprzedaży.

 

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz asortymentu.

2. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.

3. Sprawy sporne będą rozstrzygane przed właściwym sądem.

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

5. Prezentacja zawartości sklepu www.korexradom.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

6. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli. Zdjęcia wykorzystywane w sklepie internetowym www.korexradom.pl są własnością KOREX lub firm, producentów będących dostawcami towarów oferowanych w sklepie i nie mogą być kopiowane i wykorzystywane do celów komercyjnych bez uprzedniej zgody uzyskanej od ich właścicieli.